Kategorie
- Oferty pracy
- Administracja biurowa
- Finane, Bankowość, Ubezpieczenia
- HR, Kadry
- Informatyka - administracja
- Informatyka - programowanie
- Instalacja i serwis
- Kierowcy, Kurierzy
- Księgowość, Podatki, Audyt
- Logistyka, Dystrybucja, Transport
- Marketing, Reklama, PR
- Media, Grafika, Rozrywka,Kultura
- Medycyna, Farmacja
- Nieruchomości, Budownictwo, Architektura
- Obsługa klienta, telemarketing
- Pomoc domowa, Opiekunki
- Praca Online
- Prawo i doradztwo
- Produkcja i przemysł
- Rolnictwo, Ochrona środowiska
- Sprzedaż, Handel, Usługi
- Szkolenia, Edukacja
- Technika, Inżynieria, Konstrukcja
- Telekomunikacja
- Tłumaczenia
- Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
- Inne
- Korepetycje
- Kursy i szkolenia
- Szukam pracy
Obsługa klienta, telemarketing - Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna
Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna
Adres email: | |
Strona www: | werbeo.pl/oferty/oferta/1924,obpon.pl,spec |
Nasz Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie?
Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna
Zakres obowiązków:
• nadzór nad procesem zgłaszania skarg przez klientów
• prowadzenie rejestru skarg i zgłoszeń kierowanych przez klientów do Centrali
• wspieranie Kierowników Rejonów w rozpatrywaniu skarg
• obsługa poczty dla klientów ze wskazanych przez Managera rynków
• tworzenie tłumaczeń wiadomości zgodnie z dostępnymi narzędziami (brak wymogu znajomości języka lokalnego)
• kontakt z tłumaczami lokalnymi
• rozsyłanie odpowiedzi do klientów
Wymagania:
• średniozaawansowany poziom znajomości języka angielskiego (B1/B2)
• podstawowa znajomość programów Excel i PowerPoint
• doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta pod kątem przyjmowania zgłoszeń
• komunikatywność
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
• umowę o pracę w stabilnej firmie
• pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole
• pracę w formie zdalnej
• 7-godzinny czas pracy
Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl
Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.werbeo.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl